Proč je důvěryhodnost firmy důležitá?
Od založení firmy až po úspěšné vedení firmy vede dost dlouhá a trnitá cesta a mnohdy ta cesta nikdy ani nekončí a nevede přímo k úspěšnému vedení. Firmy, které všichni známe jsou tak obrovské a vydělávají tolik peněz, že už je ani nevlastní jeden člověk, ale více lidí a vlastní je další společnosti, které vlastní další a další společnosti a takhle to funguje dál a dál. Když se ovšem podíváme na ty méně úspěšné firmy tak zjistíme, že jich je tedy mnohem více než těch úspěšných a že těch úspěšných firem je tady ve výsledku opravdu málo, protože v jednom oboru vždy vyniká jedna nebo tak maximálně dvě společnosti, dva podniky, nic víc ne.
Proto je velmi těžké přijít s novou myšlenkou, s novým nápadem, který by lidi bavil a u kterého by si lidi neřekli, že je to úplně to samé, co už tu je a že je to nuda. To je možná ten první hlavní krok, přijít vlastně s nějakým fajn nápadem. To se někdy podaří a buď z toho vznikne fajn podnik, kde se lidé rádi vracejí, nebo se to hold nepodaří, ale když se to dotáhne do konce, tak se to většinou i podaří. Nejvíce důležité je působit na ostatní věrohodně. Zákazníci vám musí věřit jednak to, že jste profíci, k tomu si můžete pomoci například zakoupením sídla, a jednak vám musí zákazníci věřit, že to, co děláte umíte dělat a že jim opravdu nabízíte lepší služby než ostatní.
Musí mít totiž důvod, proč by měli navštívit zrovna vás a proč by měli využít zrovna vaše služby. To jim zkuste poskytnout a budou vám věřit. A věřte, že jakmile si získáte klientelu, která vám věří, tak to půjde samo, protože se to roznese, oni vás doporučí svým známým a tak dále a vy budete spokojení. Jen musíte dát zákazníkům opravdu důvod využít zrovna ty vaše služby. Musíte být také něčím speciální, jinak to nejde, jinak nikoho nezaujmete. Pokud budete speciální a budete nabízet něco navíc, například výhodné nabídky a podobně, tak to půjde jako po másle a lidé už pak nebudou chodit jen kvůli těm nabídkám, ale hlavně kvůli vám.