Možná to jde efektivněji
Často říkáme, že máme málo času, že nic nestíháme, ale ruku na srdce, není to tím, že si neumíme věci zorganizovat? Že nechceme trávit čas plánováním, protože si myslíme, že to bude ztráta času? Opak je pravdou, bez plánování to většinou nejde. Rozplánovat si program celého dne, to je úkol většiny rodin, aby si rozdělili, kdo kdy co a kam. Ale tohle plánování, to se netýká jen rodin. Každá firma tomu musí věnovat pozornost a říkáme tomu logistika.
Každou firmou probíhají toky, mohou to být pouze finanční toky, ale také materiálové a pokud chce firma prosperovat, musí mít tyto toky nastavené podle svých potřeb, ale zároveň co možná nejefektivněji. Toky materiálu, kdy se má objednat, kdy naskladnit, kdy dopravit do výrobní dílny, ale i celý průběh materiálu výrobou a pak výstupní kontrola a opět sklad nebo expedice, to vše by mělo být naplánováno téměř na minuty a od toho je tady právě ona logistika.
Naučit se logistiku, to je složitý úkol, který se vyučuje na vysoké škole a stejně tato teorie může být v praxi zcela jiná. Vždy je potřeba zjistit přesně podmínky, jaké ta která firma má. Je potřeba pečlivě prozkoumat prostory firmy, výrobní postupy i možnosti zaměstnanců a pak se může hledat optimální řešení a optimální toky.
Logistika 2.0, to je řešení pro prosperitu vaší firmy.
Potřebujete zvýšit produkci vaší firmy? Potřebujete zjistit, kde má vaše firma mezery a kde by se dal ušetřit výrobní čas a tím pádem i peníze? Nechejte si zpracovat zkušenou firmu logistiku ve vaší firmě. Nezávislý pozorovatel, který má zkušenosti z jiných firem najde skryté možnosti, možná to bude drobná úprava, možná budete muset stěhovat stroje ve vaší dílně, ale za tu námahu to vždycky stojí, protože to přinese urychlení toku výroby a tím i vyšší zisk.
Myslíte, že ve vaší firmě vše klape jak má a není třeba nic měnit? Jen abyste se nemýlili.